اسکیپ روم یا اتاق فرار چیست ؟

اتاق فرار اسکیپ‌می

اتاق فرار یا اسکیپ روم چیست ؟

اتاق فراریک بازی گروهی، معمایی و فکری است،که در یک فضایی از پیش آماده شده قرار خواهید گرفت و باید به هدف مشخص شده آن اتاق در زمان مشخض برسید.برای مثال بازی فرار از زندان، هدف بازی فرار از سلول میباشد، کل گروه شما داخل یک سلول واقعی زندان قرار خواهید گرفت و در 60 دقیقه تیم شما نیاز به پیدا کردن کلید اصلی سلول زندان هستند.

نحوه انجام بازی اتاق فرار چگونه است ؟

همه فضا را خوب بگردید، سرنخ‌ها را پیدا کنید، پازل‌ها را کنار هم بچینید، قفل‌ها را باز کنید و هدف نهایی خود را برای حل یک اتاق فرار انجام دهید.

زمان اسکیپ روم چقدر است ؟

بازی‌های اسکیپ روم یا همان اتاق فرار از 60 دقیقه هستند تا 90 دقیقه.

تعداد نفرات گروه برای بازی در اتاق فرار

تعداد نفرات ایده‌آل برای بازی کردن اتاق فرار گروه‌های 4 الی 6 نفر می‌باشد.
اگر تعداد نفرات شما بیشتر میباشد در قسمت سوالات متداول می‌توانید جواب سوال خود را دریافت کنید.

چگونه در اتاق فرار پیروز شویم ؟

پیروزی در اتاق فرار به کار تیمی، سرعت، خلاقیت و صبور بودن نیاز دارد.

بازی اسکیپ روم برای چه کسانی است ؟

اتاق‌ فرار برای تعطیلات خانوادگی و تیم‌سازی شرکت‌ها یا تفریح با دوستانتان مناسب است. اتاق‌ فرار تجربیات شگفت انگیزی برای به اشتراک گذاشتن با افراد است، زیرا در کنار هم کار می‌کنید تا از یک اتاق فرار خارج شوید.

چه چیزی باعث می‌شود اتاق‌های فرار بسیار محبوب شوند؟

تاق‌های فرار روشی کاملاً جدید برای تجربه‌ی داستان گویی است. با تلفیق یک فعالیت اجتماعی با ماجراهای تعاملی و معماهای چالش برانگیز ، بازیکنان اتاق فرار در دنیایی کاملاً متفاوت با داستانی غوطه ‌ور می‌شوند که مانند سناریوی یک فیلم احساسش می‌کنند.

گیم مستر کیست؟

پس از ورود به اتاق فرار، گیم مستر اتاق فرار (راهنمای بازی شما) در طول بازی به شما کمک خواهد کرد، توضیحات اولیه را به شما می‌دهد ، قوانین اتاق فرار را به شما میگوید و به همه‌ی سوال های اولیه‌ی که برای شما پیش می‌آید جواب می‌دهد سپس، تایمر شروع به شمارش می کند! از آن پس، مستقیماً در حال تعامل با اشیاء و فضاهای موجود در اتاق خواهید بود تا همه سرنخ‌ها را برای خارج شدن از اتاق فرار که می‌توانید پیدا کنید.

آیا واقعاً در یک اتاق فرار گیر افتاده اید؟

اگر در طول بازی، هر زمان که نیاز دارید می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی با گیم مستر هماهنگ کنید و بازی را ترک کنید.

اگر به موقع فرار نکنید چه اتفاقی می افتد؟

اگر مأموریت خود را با موفقیت انجام ندهید ، راهنمای بازی در پایان بازی با شما ملاقات می‌کند و ادامه‌‍‌ی بازی را به شما توضیح می‌دهد. اگرچه امکان فرار با موفقیت فرار بسیار هیجان انگیز است، اما هنوز هم اتاق‌های فرار برای گروه‌هایی که در اولین تلاش خود موفق به فرار نیستند، سرگرم کننده